Consumați în fiecare dimineață 1 linguriță de pudră de scorțișoară

Potrivit oamenilor de știință, scorțișoara ar trebui să fie o parte din dieta zilnică datorită numeroaselor beneficii pentru sănătate. Scorțișoara este un condiment cu aromă abundentă și savoare. Scorțișoara este considerată un „aliment miraculos”, iar știința a demonstrat că, componentele sale oferă beneficii substanțiale pentru sănătate.

Scorțișoara este un aliment bogat în fibre, deoarece 100 grame din acest condiment conțin 54,30 grame de fibre. Acest aliment are, de asemenea, o cantitate mare de calciu. Cantitatea de calciu este de 1228 mg pe 100 g. Cu o cantitate de 38,07 mg la 100 de grame, scorțișoara este, de asemenea, unul dintre alimentele cu cel mai mult fier.

Ce i se întâmplă corpului după ce consumați 1 linguriță de praf de scorțișoară?

– Îmbunătățește digestia și ameliorează problemele digestive.

– Corpul dumneavoastră răspunde mai eficient la insulină și reglează nivelul de zahăr din sânge.

– Realizează o digestie adecvată a alimentelor și ajută la ameliorarea disconfortului intestinal.

– Reducere și combatere proliferarea celulelor canceroase în corpul nostru.

– Îmbunătățește circulația sângelui și are un efect anticoagulant.

– Îmbunătățește funcția cognitivă și memoria, motiv pentru care este ideal pentru persoanele care suferă de tulburări neurodegenerative, cum ar fi boala Alzheimer.

– Alungă răceală și previne bolile cauzate de viruși și bacterii.

– Aduce mai multă energie și evită epuizarea, revitalizând corpul nostru.

– Scade daunele cauzate țesutului în timp, reîntinerind pielea.

– Îmbunătățește funcția numeroaselor organe și previne bolile cardiace.

– Pe lângă faptul că sunt foarte gustoase, beneficiile condimentelor din scorțișoară fac acest lucru un remediu alternativ de mare valoare. Chiar preparat într-o infuzie poate fi un remediu natural excelent pentru răul de mașină și greața în general.

Cum trebuie să utilizați scorțișoara?

În fiecare dimineață adăugați o linguriță de scorțișoară pudră în cafea, în suc de lămâie, suc de fructe, o ceașcă de lapte sau o ceașcă de ceai la alegere. De asemenea, puteți adăuga o linguriță de pudră de scorțișoară la o lingură de miere. Oricum, este important să adăugați lingurița de scorțișoară la dieta zilnică și să vă îmbunătățiți sănătatea.

NOTĂ: Nu este recomandată femeilor însărcinate sau care se afla în timpul alăptării. De asemenea, nici pentru copiii sub 6 ani.