Consumați acest aliment la micul dejun în fiecare zi pentru a vedea cum dispare grăsimea din corp

Potrivit oamenilor de știință, micul dejun este cea mai importantă masă, mai ales dacă intenționați să scăpați de kilograme în plus sau să vă mențineți greutatea. Din acest motiv este foarte important să vă gândiți la unele opțiuni pentru cea mai importantă masă din întreaga zi.

„Annals of Nutrition & Metabolism” a facut un studiu si a demonstrat că cea mai bună alegere pentru micul dejun sunt fulgii de ovăz.

În acest studiu au fost incluse 36 de femei și bărbați. Acestia au fost împărțiti în 3 grupuri diferite, iar toți participanții au consumat 350 de calorii. Primul grup a consumat fulgi de ovăz pentru micul dejun, al doilea fulgi de porumb și al treilea nu a mâncat micul dejun, consumând doar apă. În următoarele 3 ore participanții au măsurat continuu starea lor de sațietate. Ei, de asemenea, au dat probe de sânge pentru controlul nivelului de zahăr din sânge și de insulină. Toți participanții au consumat aceeași mâncare pentru prânz.

Participanții din al doilea grup care au mâncat fulgi de porumb au simțit foamea la trei ore după micul dejun. Fulgi de porumb au aceeași cantitate de calorii ca micul dejun din primul grup. Diferența constă în faptul că fulgii de ovăz se mențin mult mai mult în stomac în timp ce fulgii de porumb cresc nivelul de glucoză din sânge.

Putem concluziona că fulgii de ovăz sunt una dintre cele mai bune alegeri pentru micul dejun, dacă doriți să pierdeți în greutate. Acest lucru se datorează faptului că au cu 31 – 50% mai puține calorii pe care le veți observa după o perioadă mai lungă de consum.

De ce ovăz?

Ovăzul și derivatele acestuia, cum ar fi fulgii și pulpa, sunt gustoase și foarte sănătoase în același timp. Este important să știți că ar trebui să combinați fulgi de ovăz cu aproape fiecare salată, supă de tocană și fiecare fel de mâncare.

Vă veți simți plin pentru o perioadă mai lungă de timp. Ovăzul conține fibre care măresc volumul atunci când se află în sistemul digestiv. De asemenea, fibrele stimulează digestia.

Reduce nivelul de colesterol

Dupa cum ati citit, ovăzul este bogat în fibre sănătoase. Acest aliment este capabil să strângă grăsimea pentru el, iar rezultatul acestui lucru este scăderea nivelului colesterolului rău în sânge. Fulgii de ovăz sunt minunați pentru inima și vasele de sânge. Acest lucru va reduce șansele de infarct miocardic sau accident vascular cerebral.

Reduce tensiunea arterială

Acesta este unul dintre cele mai bune alimente care vă pot ajuta să normalizați tensiunea arterială. Ovăzul conține fibre vegetale care se numesc lignină. Conform studiilor, consumarea regulată de lignină reduce tensiunea arterială cu 30%.

Reduce riscul de cancer

„British Medical Journal” a facut un studiu care arată că ovăzul scade riscul de cancer mamar, colon, ovarian și de prostată.